شمیم

ساخت وبلاگ

تعمیر ماشین لباسشویی

آدمی همیشه و در هر زمان با کمک تکنولوژی نیاز و مشکلات خود را برطرف کرده است که یکی از این مشکلات شستن لباس با دست بوده که با اختراع ماشین لباسشویی حل شده وقتی وسیله ای اختراع می شود حتما باید چاره ای برای خرابی و مشکلاتی که برای آن به وجود می آید هم باشد مثلا ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که در کنار اختراع آن باید چاره ای برای تعمیر ماشین لباسشویی هم اندیشید.

اما خوشبختانه امروزه افرادی تخصص دیده در جامعه وجود دارند که هرنوع مشکل احتمالی به وجود آمده را برطرف می کنند و به راحتی تعمیر ماشین لباسشویی شما را انجام می دهند.

گذشته از این ها با وجود گوگل و اینترنت حتی خود افراد که تخصصی هم ندارند می توانند

تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهند اما با رعایت نکات لازم این کار انجام شدنی است یکی از نکات این است که همیشه افراد نمی توانند بدون تخصص دست به تعمیر ماشین لباسشویی بزنند چون ممکن است مشکل به وجود آمده پیچیده باشد و یا لزوم به تعویض وسیله ای باشد.

نکته دوم این است که فرد باید اطلاعات لازم را در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی داشته باشد یعنی اول بتواند تشخیص دهد که علت خرابی ماشین لباسشویی چیست و چه مشکلی برای آن به وجود آمده و آیا توانایی لازم برای برطرف کردن مشکل را دارد یا خیر؟ ما به شما سایتی را معرفی می کنیم که منشا هرگونه خرابی وروش تعمیر ماشین لباسشویی را به زبان ساده و روان ترین نوع ممکن برای شما توضیح می دهد و ضمن بالابردن اطلاعات و توانایی به شما این آگاهی را می دهد که خرابی به وجود آمده می تواند به دست شما تعمیر شود یا برای تعمیر ماشین لباسشویی شما حتما باید تعمیرکار متخصص حضوریابد.

کلمات کلیدی

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آسانفیکس

https://asanfix.com/تعمیر-ماشین-لباسشویی-تعمیر-ماشین-لباس/

https://asanfix.com/washing-machine

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماشین لباسشویی,تعمیر ماشین لباسشویی آسانفیکس,ماشین لباسشویی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 212 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 0:38

تعمیر یخچال فریزر

یکی از وسایل مهم هر آشپزخانه یخچال فریزر است که محل ذخیره مواد غذایی مورد نیاز بشر است اگر چه بیشترافراد در خرید یخچال فریزر دقت می کنند که بهترین مدل و کیفیت را بخرند تا دچار خرابی نشود اما با وجود تلاش های بسیار انسان در خرید بهترین برند یخچال و استفاده صحیح و مناسب از آن به هرحال این وسیله ارزشمند دچار خرابی و مشکل می شود که شما را ملزم به تماس با تعمیر کار برای

 تعمیر یخچال فریزر می کند نکته مورد توجه این است که گاهی خرابی یخچال فریزر مرتبط با برند آن است یعنی مشکلات به وجود آمده می تواند به طور کلی در همه نوع یخچال متداول باشد یا فقط در برند خاصی این خرابی به وجود آید خرابی یخچال فریزر و تعمیر یخچال فریزر به دوبخش تقسیم می شود و این با توجه به نوع خرابی است در نوع اول حتما باید فرد متخصص دست به تعمیر یخچال فریزر شما بزند و ممکن است نیاز به تعویض قسمتی ازیخچال شما مثل موتور آن باشد ولی در نوع دوم خرابی هایی است که می تواند توسط شما انجام شود .شما با ورود به این سایت هم اطلاعات لازم در مورد یخچال فریزر و انواع خرابی آن و هم روش تعمیر یخچال فریزر را بدست می آورید و هم این سایت  شما را راهنمایی می کند که در چه مواقع حتما شما نیاز به تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیر کار متخصص دارید و در چه مواقعی الزامی به بودن تعمیر کار نبوده و شما میتوانید خودتان دست به کار شده و تعمیر یخچال فریزر را برعهده بگیرید.

کلمات کلیدی

تعمیر یخچال فریزر

یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس

https://asanfix.com/refrigerator

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر,تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس,یخچال فریزر, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 197 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 0:36

سمپاشی

آفت کش ها برای سمپاشی کاربرد متفاتی دارد و برای از بین بردن حشرات خانگی،جوندگانی مثل انواع موش ها،قارچ و شته  و ...  

سمپاشی در بخش ها و مکان های مختلفی شامل منازل ، مغازه ، مدارس ، انبار ها ، رستوران ها ، بیمارستان و هتل و حتی کشتارگاه ها انجام می شود.

در سمپاشی آفت کش های متفاوتی استفاده می شود مثلا آفت کش مایع ، آفت کش جامد که بیشتر به شکل پودر است و آفت کش تدخینی که در بعضی از مکان ها مثل منازل خطرناک است و انجام نمی شود.

نکاتی که در سمپاشی باید توجه شود این است که هر چقد که سمپاشی برای نابودی حشرات ، آفات و جانوران موذی بهترین راه است اما بیشتر آفت کش ها دارای مواد شیمیایی هستند و برای انسان و محیط زیست و حتی آب و هوا تهدید کننده به حساب می آید.

بنابر این باید برای آفت کشی و سمپاشی به افراد و سازمان های متخصص رجوع کرد چون در غیر این صورت افرادی که مجوز لازم رو ندارند در بیشتر مواقع از سمپاشی های شیمیایی استفاده می کنند که خطر ناک است علاوه بر آن باید آفت کش مناسب را برای هر جاندار استفاده کرد مثلا آفت کشی که برای از بین بردن سوسک استفاده می شود با آفت کشی که برای از بین بردن موش است کاملا متفاوت است و یا سم مورد استفاده برای از بین بردن شته در گیاهان با جانوری مثل ساس متفاوت بوده ودر صورتی که این نکته رعایت نشود جاندار به طور کامل نابود نمی شود.

سمپاشی تضمینی با شرکت سمپاشی آریا

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی,شرکت سمپاشی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 21 فروردين 1399 ساعت: 20:38

سمپاشی منازل

 

سمپاشی مفهوم و کاربرد گسترده ای دارد سمپاشی منازل از سمپاشی زمین کشاورزی کاملا متفاوت است و به دو بخش سمپاشی حشرات موذی داخل خانه مثل سوسک و سمپاشی گیاهانی که در بعضی خانه ها نگه داشته می شوند تقسیم می شود.

سمپاشی منازل وقتی ضروری است که حضور جانواران موذی مثل سوسک و ساس و حتی موش و عقرب را در خانه حس کنیم این موجودات علاوه بر آزار و اذیت هایی که به دنبال دارند مریضی هایی ممکن است داشته باشند که سلامتی را به خطر می اندازند.

وقتی این موجودات به منازل ما وارد می شوند افراد به چند دسته تقسیم می شوند گاهی با دمپایی سعی بر کشتن آنها دارند که این افراد معمولا نترس هستند اما به هرحال حتی اگر موفق شوید و حتی بتوانید موش ها رو هم نابود کنید اما باز با کشتن آنها آلودگی ایجاد می شود.

گاهی افراد از نفت استفاده می کنند اما نفت زمانی موثر است که مستقیماً روی موجودات ریخته شود بعضی ها فکر می کنند که در چاه خانه اگر ریخته شود به طور مستقیم خواهد بود اما موجوداتی مثل سوسک خیلی هوشمندانه عمل کرده و از چاه فاضلاب عبور نمی کنند.

این راه ها حتی اگر جواب هم بدهد باعث آلودگی منازل به صورت دیگر می شود پس بهترین راهی که پیش روی افراد است سمپاشی منازل از راهای درست و سازمان هایی با توانایی بالا است.

سمپاشی منازل به صورت تضمینی با شرکت سمپاشی آریا

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/سمپاشی-منازل/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی منازل,سمپاشی,شرکت سمپاشی,سمپاشی حشرات,سمپاشی گیاهان, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 21 فروردين 1399 ساعت: 20:36

سمپاشی ساس

ساس ها جزء جانداران مکنده هستند به زندگی در تخت خواب شما بسیار علاقه مند بوده و شب هنگام از خون گرم انسان تغذیه می کنند.

ساس ها به دلیل ویژگی ظاهری که دارند از جمله صاف بودن به راحتی می توانند در درز های تخت خود را جای دهند و علاوه بر آن در بقیه بخش ها و وسایل خانه هم مثل بالش، مبل،پرده و لباس قرار گیرند.

سمپاشی ساس ها در ابتدا دشوار است زیرا شناسایی ساس بسیار سخت است و شما زمانی از وجود آن باخبر می شوید که تعداد آنها زیاد شده است چون وقتی تعداد بالا برود فضله های آنان که مثل لکه خون است در وسایل و مکان زندگی آنها مشخص می شود همچنین جای نیش و گزشی که در افراد ایجاد می شود نشانه دیگر وجود ساس است.

برای از بین بردن این جانور موذی و سرسخت سمپاشی ساس بهترین و امن ترین راه است ولی افرادی که در خانه هایشان با این جانور سرسخت روبه رو می شوند باید توجه کنند که سمپاشی ساس باید به صورت تخصصی انجام شود و نباید به هر سازمانی اعتماد کرد و تنها باید از جاهایی که مجوز قانونی دارند کمک خواست.

زمان مشخصی برای سمپاشی ساس وجود ندارد و درهر ساعت از شبانه روز می توان عملیات نابودی آنهارا انجام داد اما برای استفاده کمتر از سم و جلوگیری از آسیب رساندن به سایر موجودات بهتر است که در اوایل صبح یا ساعات پایانی روز انجام شود.

سمپاشی ساس تضمینی با شرکت سمپاشی آریا

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/سمپاشی-ساس/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی ساس,سمپاشی,شرکت سمپاشی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 21 فروردين 1399 ساعت: 20:34

تعمیر یخچال فریزر

دلایل زیاد بودن صدای یخچال فریزر و راه های برطرف کردن آن

یکی از دلایل صدای زیاد یخچال فریزر موتور فن اواپراتور یا کندانسور است که براثر فرسودگی و سرویس نکردن یخچال فریزر موتور فن خشک و فرسوده می شود و سرو صدای زیادی ایجاد می کند .

برای حل این مشکل فن اواپراتور که در داخل یا پشت یخچال و کنار کمپرسور قرار دارد را بررسی کرده و روغن کاری کنید اگر برطرف نشد در صورت اطمینان از اینکه مشکل از این قطعه می باشد باید قطعه را تعویض کنید.

و همچنین اگر کمپرسور محکم روی یخچال سفت نشود و پایه هایش سست باشند لرزش و سروصدای آزاردهنده ایجاد می کند.

و دلیل دیگر برخورد پره های فن به توده برفکی است که بر روی اواپراتور قرار دارد.

و کثیف بودن موتور فن کمپرسور هم باعث ایجاد صدای زیاد در یخچال می شود.

کلمات کلیدی

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس

یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر به صورت تضمینی در منزل  در کمترین زمان و با کمترین هزینه

با تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس

https://asanfix.com/refrigerator

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر,تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس,یخچال فریزر, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1399 ساعت: 23:12

آفات برای سلامتی شما و اموالتان امری تهدید کننده به شمار می آیند و با توجه به برخی از مریضی هایی که ممکن است همراه خود داشته باشند باید از منازل و حتی زمین های شما دور شوند.

یکی از موثرترین و بهترین راه های دور و نابود کردن آنها از منازل شما سمپاشی است.

در تمام طول سال به خصوص زمانی که وارد فصل گرما می شوید حشرات از جمله ساس و آفات دیگه شروع به زیان زدن به شما می کنند پس سمپاشی یکی از نیازهای ضروری به حساب می آید.

یکی از حشرات موذی و سمج که باعث آسیب به شما و فرزندانتان می شود ساس است ساس موجودی است که از خون شما تغذیه کرده به طوری که حداقل ۵ دقیقه و حداکثر ۱۵ دقیقه ازخون شما تغذیه

می کند و می تواند با خون شما سه برابر اندازه خود شده و باعث به وجود آمدن خارش شدید و عدم آرامش شما برای خواب و کارهای روزمره شود نکته مهم این است که محل زندگی آنها در رختخواب شماست بنابراین سمپاشی ساس ها بسیار مهم است و از آسیب رسیدن به شما جلوگیری می شود.

سمپاشی ساس باعت می شود رختخواب ، مبلمان و دیگر وسایل شما از هرگونه آلودگی زیان آور که به خود شما هم صدمه می زند پاک شود.

سمپاشی منازل شما علاوه بر دفع ساس ویژگی مثبت دیگری هم دارد و باعث از بین رفتن حشرات موذی دیگر از جمله سوسک ، شته ، حشرات چوبخوار، کرم و شپش هم می شود.

علاوه بر این یکی دیگر از دلایل ضرورت سمپاشی منازل این است که بیشتر خانوار ها ممکن است در منازل خود گیاهانی پرورش بدهند که محافظت از آنها را واجب بدانند پس با سمپاشی کردن به شما این اطمینان داده می شود که شما ، افراد خانواده تان ، وسایل خانه و حتی گیاهان شما در فضایی امن به سر ببرند.

https://www.سمپاشی.com/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی,سمپاشی منازل,سمپاشی ساس, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 180 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 3:19

داشتن یک سایت اینترنتی و طراحی سایت اینترنتی صرفا برای این نیست که شما تبلیغ داشته باشید بلکه در دنیای مجازی یک شخصیت و هویت به شما میدهد که میتوانید در آن کسب و کار داشته باشید.

وقتی شما میخواهید طراحی سایت بزنید و یک سایت اینترنتی داشته باشید درست مانند زمانی که شما در دنیای واقعی دنبال شغل هستید به مشاوران مراجعه می کنید در دنیای اینترنتی هم نیاز به افراد مشاور متخصص در این عرصه دارید با توجه به اینکه دنیای مجازی بسیار بزرگ و پر از فناوری و تنکنولوژی است که همه کشور ها مانند کشور ما دارای مشاورانی در این زمینه هستند و این نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد این دنیای بروز است..

مشاوره طراحی سایت در کشور ما،نگاه هایی که در این زمینه وجود دارد که تخصصی نیست و بنابراین باعث میشود گاهی اوقات افرادی و شرکت هایی که دست به طراحی سایت می زنند گاهی از مقدار سودی که باید به دست بیاید، مقدار کمتری نصیبشان می شود بنابراین باید مشاوره طراحی سایت را از افراد خبره و با تجربه کسب نمود تا با راهنمایی های درست حداکثر سود لازم بدست آید..

ویژگی مشاوره طراحی سایت با تخصص این است که توانایی معرفی بهترین وب سایت با خصوصیات دلخواه شما را داشته باشد.

مشاوره طراحی سایت یکی از مهم ترین بخش طراحی سایت و بخش جدایی ناپزیر است و با ارائه بهترین مشاوره برای شما بهترین و پر رونق ترین سایت را ارائه می دهد.

مشاوره کسب و کار اینترنتی

مشاوره کاری آنلاین

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مشاوره کسب و کار آنلاین

مشاوره آنلاین کسب و کار

مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی

با اعتماد به شرکت سه سوت وب بهترین مشاوره ها را در زمینه های بالا دریافت کنید.

 

https://3sotweb.com/مشاوره-طراحی-سایت/

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : مشاوره طراحی سایت,مشاوره کسب و کار اینترنتی,مشاوره کاری آنلاین,مشاوره آنلاین کسب و کار,مشاوره کسب و کار آنلاین,مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی,مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 190 تاريخ : جمعه 15 فروردين 1399 ساعت: 22:41

طراحی لوگو دارای بخش های گوناگون و زیر مجموعه هایی است .

برای مثال : طراحی لوگوی ساده، لوگوی خام، طراحی لوگوی پیچیده و حرفه ای، طراحی لوگوی تجاری،طراحی لوگوی شرکتی،طراحی لوگوی کارخانه صنعتی، طراحی لوگوی مواد غذایی،طراحی لوگوی اموزشگاه و...

طراحی لوگو به اسم های دیگر هم شناخته می شوند برای مثال طراحی نشان و طراحی نشانه نام دیگر طراحی لوگو است همچنین ساخت لوگو که همان طراحی لوگو با لحنی عامیانه تر است یکی از انواع آن براساس اسم افراد خاص یا شخص می باشد

برای طراحی لوگو باید به نکاتی توجه شود برای نمونه برای طراحی یک لوگوی ویژه طرح های اولیه ای است که به صورت دستی به وسیله مداد و یا حتی خودکار روی کاغذ طراحی می شود می توانیم چند طرح اولیه به صورت دستی بکشیم و از طرح های  کشیده شده نمایی کلی در بیاوریم.

برای طراحی لوگو می توانیم طراحی متقارن ایجاد کنیم باید توجه کنیم که رعایت تعادل بسیار مهم است و حتی اندازه و سایز هم با توجه به کاربرد لوگوی طراحی شده بسیار مورد توجه است.

نکته بعدی این است که در طراحی لوگو از رنگ هایی که تاثیر بیشتری دارند استفاده کنیم مثلا همه ما برند هواوی را با رنگ قرمز می شناسیم و این باعث تاثیر بیشتر در اذهان مردم می شود.

https://knegar.com/طراحی-لوگو

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : طراحی لوگو, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 192 تاريخ : جمعه 15 فروردين 1399 ساعت: 22:40

وب چیست؟

وب یا شبکه جهانی world wide web (www)

همان اینترنت است که با یک مرورگر می توانیم به این شبکه جهانی وصل شویم و به تمام اطلاعات در آن دسترسی پیدا کنیم.

وب سایت چیست؟

به محلی در اینترنت که یک یا چند صفحه در آن قرار گرفته است می گویند.

طراحی وب سایت چیست؟

ساختن صفحات وب و راه اندازی آن می باشد.

طراحی وب سایت طراحی ظاهر یک سایت است هرآنچه که کاربر در صفحه مانیتور خود می بیند .

و تمام کارهایی که برای زیبا سازی ظاهر سایت صورت می گیرد.

و یک برنامه نویس با استفاده از زبان های برنامه نویسی زیر ظاهر یک وب سایت را طراحی میکند:

Html5 -Css3 -Javascript -Jquary

ابزارهای لازم برای طراحی وب:

یک محیطی مانندNotepad ویندوز برای نوشتن کدهایمان در آن

یک مرورگر اینترنتی مانند فایرفاکس یا کروم برای اجرای کدهایمان از طریق آن

https://knegar.com/طراحی-سایت-سئو

 

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : طراحی وب سایت,طراحی وب, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 3:05

لوگو یک واژه لاتین به معنی نماد ونشانه است .لوگو نشانه ای است که وقتی از یک شرکت نام میبرید مثل اپل، گلنوش و چی توز و...به ذهنتان می رسد.

شرکت های تجاری ، تولیدی و صنعتی از لوگو استفاده می کنند تا محصول و اهداف خود را به مردم معرفی کنند با توجه به اینکه در طراحی لوگو و ساخت آن هرچه خلاقیت بیشتر باشد مخاطبان بیشتر می پسندند و در ذهنشان باقی می ماند در نتیجه باعث سود هر چه بیشتر شرکت ها و سازمان ها می شود.

لوگو به سه دسته تقسیم می شود که عبارت است از:

.۱یک نشانه تصویری که خود به پنج دسته تقسیم می شود:

1) آرم تصویرنما مثل استفاده از نقش مرغ در مرغداری

2) آرم های دیاگرامی مثل استفاده از نقش گوسفند برای شرکت های دامی

3) آرم های استعاری مثل استفاده از نقش اساطیری بر روی جلد کتاب ها

4) آرم های نمادین مثل عکس جنگجویان روی نوعی برند لوازم تحریر

5) پیکتوگرام که قراردادی هستند مثل علائم راهنمایی رانندگی

.۲نشانه نوشتاری به دودسته زیر تقسیم می شود:

1) لوگو تایپ: به جای تصویر از نشانه هایی استفاده می کنند

 2) مونوگرام: یک یا چند حرف که در نشانه هستند

۳.نشانه ترکیبی(ترکیبی از نشانه تصویری و نوشتاری) : مثل لوگوی باغ فردوس

طراحی لوگو یک عبارت و مفهومی را بیان می کند وهویتی قابل شناسایی و ماندگار در ذهن ها ایجاد میکند.

طراحی لوگو باید برای اینکه به بهترین نحو انجام شود دارای ویژگی هایی زیر باشد:

باید نسبت به برند مطابقت داشته و مفهوم را به سرعت برساند.

دارای انعطاف باشد و بدون توجه به یکرنگ بودن ویا اندازه سایز مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی لوگو باید منحصر به فرد بوده و بشود آن را ثبت کرد همچنین دارای ویژگی های دیگر مثل ساده بودن قابل فهم و گویا بودن در ذهن ها ماندگار و پایدار بودن باشد.

https://knegar.com/طراحی-لوگو

 

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : طراحی لوگو, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 3:04

ماشین لباسشویی یک وسیله پیچیده ای است که هر کسی قادر به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی نمی باشد و فقط افراد متخصص در این زمینه می توانند عیب های ماشین لباسشویی را تشخیص دهند و به تعمیر قطعات آن بپردازند چون هر یک از این خرابی ها بر روی قسمتهای دیگر اثر می گذارد اما بعضی از عیب های جزئی را خودتان میتوانید در منزل بررسی و برطرف کنید.

اولین قدم در عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی این است که بررسی کنید:

برق به ماشین لباسشویی می رسد .

قطعات تامین آب را بررسی کنید تا از هرز شدن شیر آب یا خوردگی شیلنگ آب مطمعن شوید.

ماشین لباسشویی را با محلولی از آب و سرکه و جوش شیرین تمیز کنید تا رسوب های حاصل از آب و مواد شوینده از بین برود.

اگر با این روش ها مشکل حل نشد و ماشین لباسشویی درست نشد باید ماشین لباسشویی را باز کرده و قطعات آن را تعمیر کنید اگر اطلاعات کافی ندارید بهتر است آن را دستکاری نکنید چون ممکن است مشکلات جدی به بار آورید و با آسانفیکس تماس بگیرید تا برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در منزل حاضر یابند.

کلمات کلیدی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آسانفیکس

ماشین لباسشویی

https://asanfix.com/washing-machine

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر,تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس,یخچال فریزر, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 3:03

یخچال فریزر برای فریز کردن مواد غذایی مانند سبزیجات و گوشت می باشد و اگر یخچال فریزر ما دچار خرابی شود و مواد غذایی داخل آن همه فاسد می شوند.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر و برطرف کردن مشکل آن نیاز به تخصص و تجربه در زمینه انجام تعمیر یخچال فریزر و قطعات آن دارد و عیب یابی و تعمیر آن کاری حساس است و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد و دستکاری آن توسط افراد نابلد باعث به وجود آمدن خسارات جدی به یخچال فریزر می شود.

انواع خرابی های یخچال فریزر:

زیاد بودن صدای یخچال فریزر

برفک زدن یخچال فریزر بدون برفک

یکسره کار کردن یخچال و خاموش نشدن آن

کار نکردن فریزر

خنک نکردن و گرم بودن یخچال

اتومات نکردن و روشن نشدن آن

وجود داشتن آب در طبقه زیرین یخچال فریزر

داغ شدن موتور یخچال فریزر

کار نکردن یخچال فریزر

لرزش یخچال

روشن و خاموش شدن موتور یخچال به مدت طولانی

کار نکردن یخساز یخچال

صدای ویز ویز دادن

بو و مزه داشتن یخ

بو دادن یخچال

بسته نشدن درب یخچال

در صورت مشاهده ی چنین مشکلاتی به موقع اقدام به تعمیر یخچال فریزر خود کنید که آسانفیکس با داشتن متخصصان در این زمینه آماده رفع مشکل یخچال فریزر شما در منزل می باشد.

کلمات کلیدی

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس

یخچال فریزر

https://asanfix.com/refrigerator

 

 

 

 

 

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر,تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس,یخچال فریزر, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 3:02

طرح صنعتی هرگونه ترکیب خطوط یا رنگ ها و هرگونه شکل سه بعدی با خطوط ،رنگ ها و یا بدون آن به گونه ای که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا محصولی از صنایع دستی را تغییر دهد طرح صنعتی است.

در واقع هرگونه خطوط و رنگهایی که با هم ترکیب شوند و شکل ظاهری یک محصول را تغییر دهند و باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن برای مصرف کنندگان شوند طرح صنعتی می گویند و باید ثبت شوند

پس اگر قصد ثبت طرحی را داریم باید به فکر نوآوری و تغییرات ظاهری باشیم نه فنی.

وقتی محصولی طراحی و تولید شده و وارد بازار میشود در صورت موفقیت با استقبال فراوان از سوی مصرف کنندگان روبرو می شود و در اینصورت رقبا سعی میکنند محصولاتی را شبیه آن تولید کنند به همین دلیل همیشه طراحان نگران سو استفاده از طرح های صنعتی خود هستند و آنها با ثبت طرح صنعتی خود می توانند اجازه کپی برداری و سو استفاده از طرح و ایده خود را از رقبا بگیرند.و در صورت بروزهرگونه مشکل وکپی برداری و سرقت می توانند از طریق مراجع قانونی پیگیری و شکایت کنند و از حق خود دفاع کنند .

با داشتن مدرک ثبت طرح صنعتی می توانند امتیاز طرح خود را واگذار کرده یا بفروشند.

می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

شرکت های دانش بنیان تاسیس کنند.

خط تولید راه اندازی کنند باعث توسعه اقتصادی شوند.

تولیدکنندگان و طراحان صنعتی باید به این نکته دقت کنند که اگر ثبت طرح صنعتی خود را انجام ندهند امکان این وجود دارد که از طرح آنان سواستفاده شده و محصولاتی شبیه محصولات آنها ایجاد شود که باعث می شود اعتبار محصولاتشان کاهش یابد و به سود فروششان صدمه بزند بنابراین با ثبت طرح صنعتی طرح آنها از امنیت برخوردار می باشد و می توانند از سود حاصله نهایت بهره برداری را داشته باشند.

مراحل ثبت طرح صنعتی:

ارائه اظهارنامه مربوط به طرح صنعتی

همراه داشتن اسناد و مدارک مربوط  به طراح

در صورت دو بعدی بودن طرح صنعتی داشتن نمونه طرح گرافیکی از تمامی زوایا

https://xn----zmcbibc9bxa7o22b.com/ثبت-طرح-صنعتی-مشاوره-ثبت-طرح-صنعتی/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : ثبت طرح صنعتی,مشاوره ثبت طرح صنعتی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 175 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 23:42

مشاوره طراحی سایت و مشاوره کسب و کار اینترنتی و مشاوره آنلاین کسب و کار به صورت تخصصی

امروزه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یکی از بهترین راههای کسب درآمد با سرمایه کم می باشد و برای اینکه شما هم بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید نیاز به یک وب سایت دارید اما این به تنهایی کافی نیست شما باید مهارتهای مرتبط با مدیریت وب سایت واصول کسب و کار اینترنتی خود را یاد بگیرید تا بتوانید در کارتان موفق شوید چون رقابت در دنیای اینترنت کار بسیار سختی می باشد و شما در این راه نیاز به یک مشاور دارید تا مسیر روشن را به شما نشان دهد.

شرکت سه سوت وب با استفاده از کارشناسان مجرب و فعالیت تخصصی چندین ساله خود در عرصه

مشاوره طراحی سایت و مشاوره کسب و کار اینترنتی و همچنین در زمینه های مختلف مانند:

مشاوره کاری آنلاین

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مشاوره کسب و کار آنلاین

مشاوره آنلاین کسب و کار

مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی

آمادگی کاملی برای ارائه کلیه نیازمندیهای شما برای داشتن یک وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق را دارد.

مطمئن باشید ما بهترین مشاوره را به شما می دهیم تا بتوانید با خیال راحت کار خود را به صورت حرفه ای انجام دهید.

با ما تماس بگیرید.

https://3sotweb.com/مشاوره-طراحی-سایت/

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : مشاوره طراحی سایت,مشاوره کسب و کار اینترنتی,مشاوره کاری آنلاین,مشاوره آنلاین کسب و کار,مشاوره کسب و کار آنلاین,مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی,مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 185 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 23:41

یکی از تکنولوژی های بشر اختراع یخچال فریزر برای نگهداری سالم و طولانی مدت مواد غذایی است ویکی از وسایل ضروری برای منازل شما به حساب می اید اما خرابی این یخچال ها برای سلامت مواد غذایی تهدید کننده است زیرا مواد غذایی در صورتی که در دمای مناسب فریزر نباشند به سرعت شروع به آب شدن و فاسد شدن میکنند و قابل استفاده نیستند و نهایتا سبزیجات و حبوبات یک هفته و مواد گوشتی وماهی ۲ الی ۳ روز در محیط بیرون یخچال دوام بیاورند وباید هرچه سریع تر برای برطرف کردن خرابی و مشکل به وجود آمده اقدام شود.

و همچنین از مشکلات بزرگ تعمیر یخچال فریزر مشکل جا به جا کردن آن است که با توجه به بزرگ بودن آن دشوار بوده و امکان خش دار شدن بدنه و آسیب دیدن آن در حین جا به جایی و انتقال وجود دارد.

شرکت آسانفیکس ارائه دهنده انواع تعمیرات یخچال فریزر در منزل می باشد.

وقتی خرابی و مشکلات سراغ یخچال فریزر شما می آید با توجه به اینکه تعمیریخچال فریزرهای جدید بسیار پیچیده تر شده است اولین چیزی که به ذهن شما خطور میکنه پیدا کردن یک تعمیر کار با تخصص و توانایی بالا برای تعمیر یخچال فریزر شما است.

شرکت آسانفیکس دارای متخصص ترین افراد در جهت تعمیر یخچال فریزر است وبعد از تماس شما متخصصان شرکت آسانفیکس به سرعت و در مدت زمان کوتاه برای تعمیر یخچال فریزر شما حضور می یابند که این از نکات مثبت و ویژگی منحصر به فرد شرکت آسانفیکس است این شرکت با دارا بودن بهترین امکانات و متخصص ترین افراد و همچنین اقدام سریع و قیمت مناسب آماده ارائه هرگونه خدمات برای مردم عزیز که لایق بهترین ها هستند می باشند.

کلمات کلیدی

تعمیر یخچال فریزر

یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس

https://asanfix.com

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال فریزر,تعمیر یخچال فریزر آسانفیکس,یخچال فریزر, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 205 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 23:38

تعمیر ماشین لباسشویی خود را به آسانفیکس بسپارید.

ماشین لباسشویی امروزه به یکی از پراستفاده ترین وسیله در منازل تبدیل شده است و کمتر خانه ای پیدا

می شود که بدون ماشین لباسشویی باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی برای شستن البسه ضروری است وقتی ماشین لباسشویی شما خراب می شود سختی هایی را برای شما به همراه دارد باید زمان زیادی را صرف شستشوی البسه با دستانتان کنید و این برای شما بسیار خسته کننده خواهد بود.

تعمیر ماشین لباسشویی بسیار سخت و پیچیده است و تعمیر آن توسط افراد غیرمتخصص خرابی بیشتری به بار می آورد.

و همچنین اگر شما برای تعمیر، ماشین لباسشویی خود را به صورت حضوری به تعمیرگاه ببرید باید هزینه های زیادی را برای حمل ان تا تعمیرگاه بپردازید و امکان آسیب دیدن ماشین لباسشویی در هنگام حمل ونقل وجود دارد اما متخصصان آسانفیکس برای رفاه حال شما با ارائه خدمات باکیفیت و تضمینی برای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل این مشکل را حل نموده اند.

و این امکان را می دهند تا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه در منزل ماشین لباسشویی خود را تعمیر شده تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آسانفیکس

ماشین لباسشویی

https://asanfix.com

 

 

 

 

 

شمیم...
ما را در سایت شمیم دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماشین لباسشویی,تعمیر ماشین لباسشویی آسانفیکس,ماشین لباسشویی, نویسنده : شمیم shamim بازدید : 185 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 23:36

لینک دوستان

خبرنامه